Schrijfsel 1: Introductie

5 maart 2020

Dit eerste schrijfsel wijd ik aan een korte introductie van onze plannen de komende tijd. Ik ben net klaar met mijn master Environmental Policy aan de Wageningen universiteit, en heb samen met mijn vriend Lucas (die zal nog vaak terugkomen in verhalen) besloten om een tijd op reis te gaan. Hij heeft een vaste baan, maar heeft afgesproken om 7 maanden onbetaald verlof te nemen: van februari tot en met augustus. Dit geeft ons dus veel tijd en ruimte om samen de wereld te ontdekken! Het plan is om in 4 maanden tijd 4 landen te bezoeken: Thailand, Cambodja, Vietnam en Nepal. In de eerste drie landen gaan we vooral rondreizen, duiken, snorkelen, relaxen en genieten. In Nepal gaan we vrijwilligerswerk doen bij de organisatie Stichting Nepal, waar we 4 weken vrijwilligerswerk gaan doen en klimaatprojecten en workshops gaan organiseren. Kortom: het wordt een heel avontuur! Hier publiceer ik schrijfsels, gedachtenspinsels en verhaaltjes die ik leuk vind om te schrijven en delen. Voor foto’s en een overzicht van wat we doen/gedaan hebben en welke route we hebben afgelegd kun je me volgen op polarsteps: https://www.polarsteps.com/KristienWiegersma/3177854-asian-persuasion.

Veel plezier!